Modern and latest
جدیترین برنامه ها، نرم افزارهای کاربردی و مطالب آموزشی
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:14 :: نويسنده : Mesut

 

 

دردهای غیر قلبی:

1- اگر بیمار محل درد رابا یک انگشت نشان دهد معمولا علت درد غیر قلبی است.(دردهای نقطه ای)

 

2- دردهایی که درسمت چپ سینه  و معمولا زیر نوک سینه می باشند بیشتر به علت اسکلتی عضلانی،گوارشی و استرس می باشند.
3- دردهایی که درپشت قفسه صدری می باشند بیشتر به علت بیماری های ستون فقرات، آئورت، مری و یا قلب می تواند باشد.
4- دردهایی که پایین تر از ناف ویا بالا تراز فک تحتانی می باشند و یا دردهایی که تنها محدود به شانه،کتف ودست چپ هستند معمولا علل غیر قلبی دارند.
5- اگر دردی برای فقط چند ثانیه طول بکشد معمولا علل آن غیرقلبی است. (دردهای آنی و گذرا)
6- اگر دردی برای ساعت های متمادی و یا برای روز ها ثابت و پایدار باشد معمولا غیر قلبی است.
7- اگر دردی معمولا موقع استراحت ویا موقع دراز کشیدن،ایجاد شود معمولا قلبی نیست.
8- دردی که باحرکت دست ها،باخم و راست شدن بدن،بانفس عمیق ویا باسرفه ویا باحرکت گردن شدید ترمی شود معمولا قلبی نیست . اگر به دنبال خم شدن مثلا جهت گره زدن کفش و یابه دنبال چرخش بدن مثلا در رختخواب درد شدید وناگهانی ایجاد شود معمولا این درد غیر قلبی است.در این شرایط بیمار سعی می کند نفس خود راکوتاه نگه دا رد تا شدت درد کمتر شود.
9- درد در محل اتصال دنده ها به جناغ که بالمس بدتر می شود به علت التهاب دردناک غضروف دنده ای می باشد. درد عضلات جدار قفسه سینه و درد عضلات زیرپستان بسیار شایع است و موجب اشتباه در تشخیص می شوند.
10- درد خوش خیم در افراد جوان: درد بیشتر در استراحت بروز می کند، خصوصیت درد خنجری و تیز می باشد معمولا درد در ناحیه جلوی قلب است گاها همراه با تپش می باشد ممکن است تکرار شونده باشد معاینه بالینی ونوار قلب نرمال است.
11- بیماری شانه درد ناک:معمولا درافراد میان سال دیده می شود. درد هنگام شب و استراحت تشدید میابد. حرکات شانه موجب تشدید درد می شود، علل این بیماری شامل مشکلات دیافراگم، کیسه صفرا، تومور ریه، بیماری های اسکلتی وعضلانی اطراف شانه،وبا شیوع کمتر بیماری های قلبی،بیماری های سیستمیک مانند دیابت.

 

 

 

درد قلب:

به درد قفسه سینه با منشا قلبی می‌گویند “آنژین.” این درد معمولا وقتی اتفاق می‌افتد که خون و اکسیژن کافی به قلب نرسد. حمله قلبی یکی از شایع‌ترین انواع دردهای قلبی است.

یکی از علائم سکته قلبی شروع درد قفسه سینه است که این درد قفسه سینه می‌تواند متنوع باشد و گاه به شکل درد زیر جناق سینه یا ریشه گردن و دست‌ها به ویژه دست چپ و گاهی همزمان در هر دو دست و کتف و شانه بروز می‌کند. در مواردی که فرد دچار سکته قلبی می‌شود ، درد ۲۰ دقیقه الی نیم ساعت طول می‌کشد و ممکن است درد گستره و به صورت سنگینی یا خنجری یا احساس فشردگی در قفسه سینه خود را نشان دهد. درد ناشی از حمله قلبی معمولا چند دقیقه طول می‌كشد. این درد ممكن است به نواحی دیگری از بدن هم انتشار پیدا كند. كمر، گردن، چانه،‌ شانه‌، بازو، وخصوصا دست و بازوی چپ در حمله‌های قلبی، معمولا تیر می‌كشند.

علایم دیگری كه تشخیص حمله قلبی را در ذهن پزشك تایید می‌كند، عبارتند از: تنگی نفس، حالت تهوع، احساس سرگیجه، عرق سرد. حمله قلبی معمولا به دنبال یك فعالیت و یا یك استرس شدید اتفاق می‌افتد.



درد های  قلبی قفسه سینه: فردی که رنگش بدجوری پریده، دانه‌های درشت عرق نشسته روی پیشانیش، پنج انگشتش را باز كرده روی قلبش و از شدت درد دارد به خودش می‌پیچد، حس می‌كند كه كسی با تمام سنگینیش روی سینه او ایستاده و نمی‌گذارد نفسش بالابیاید، بدجوری نفس نفس می‌زند، حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه و…


منابع: 

http://www.drfakhroddini.ir

http://www.beytoote.com

Michael Jackson dance
دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:35 :: نويسنده : Mesut

همینطور که می بینید گوشی اکثر شرکتها بر حسب سلایق مشتریان رو به یک سمت رفته و اکثرا با صفحه نمایش 4.7 یا 5 اینچ می باشند.

Michael Jackson dance
سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, :: 11:59 :: نويسنده : Mesut

 

نرم افزاری بسیار کارآمد در تبدیل تمامی محیط هایی که امکان چاپ دارند به عکس ها به شمار می رود. خروجی تصاویر به فرمت های دلخواه کاربر نظیر JPG ، PNG ،TIF یا GIF اولین خصوصیت مهم و کلیدی این ابزار به شمار می رود. کاربر به وسیله دستور چاپ و انتخاب پرینتر مربوط به این نرم افزار می تواند تمامی خروجی را به صورت یک عکس ذخیره کند ؛ کیفیت و تعداد رنگ ها برای بدست آوردن حجم مورد نظر و به طور کلی تمامی تنظیمات مربوط به چاپ در اختیار کاربر است و می تواند به صورت دلخواه آن را تغییر دهد. البته می توان برای تصاویر خروجی Watermark هایی را هم مشخص کرد که جلوی کپی های غیرقانونی هم گرفته شود. نسخه جدید Zan Image Printer امکانات بسیار مناسبی برای کاربران در نظر گرفته است ؛ پیشنهاد ما تجربه این ابزار به تمامی کاربران است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zan Image Printer:

- تبدیل تمامی خروجی های چاپ به تصویر
- سازگار با فرمت های مختلف تصاویر برای تعیین خروجی
- تنظیم کیفیت و اندازه صفحه
- امکان قرار دادن Watermark برای جلوگیری از کپی های غیرمجاز
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- امکان ویرایش به صورت بسیار ساده در زمان چاپ
- سازگاری با استانداردهای چاپ
- ارسال مستقیم به ایمیل
- ارسال مستقیم به سرورهای FTP
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

  • امکان تبدیل فایل های عکس به فرمت PDF برای به اشتراک گذاری و آرشیو آسان تر
  • امکان تبدیل فرمت فایل های عکس به فرمت TIFF برای داشتن قابلیت فکس
  • امکان تبدیل دیگر فرمت های تصویری به یکدیگر همچون BMP, GIF, JPEG, JPEG 2000, and PNG

 

دانلود

Michael Jackson dance
یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, :: 19:27 :: نويسنده : Mesut

نرم‌افزار «ویراستیار» افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. نرم‌افزار ویراستیار امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است.

قابلیت ها:

-غلطیاب املایی

-اصلاح نویسه‌های متن

-اصلاح نشانه‌گذاری

-پیش پردازش املایی متن

-تکمیل خودکار واژه‌ها

-تبدیل تقویم و تاریخ

-تبدیل اعداد

ویراستیار ۳۲ بیتی ویراستیار ۶۴ بیتی
دریافت ویراستیار
به همراه تمام پیش‌نیازها

حجم فایل: ۲۲۸ مگابایت
دریافت ویراستیار
به همراه تمام پیش‌نیازها

حجم فایل: ۶۵ مگابایت

 

 

ویراستیار به‌صورت رایگان و متن‌باز از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی عرضه می‌شود.

سایت مرجع: www.virastyar.ir

Michael Jackson dance
سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, :: 21:29 :: نويسنده : Mesut

آموزش اجرای بازی با گرافیک بالا و تبدیل فلش و هارد به رم

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش اجرای بازی با گرافیک بالا و تبدیل فلش و هارد به رم

بسیاری از بازی هایی که هم اکنون در بازار ارائه می شوند دارای گرافیک بالایی هستند و بسیاری از رایانه های شخصی توان پردازش این بازی های با گرافیک بالا را ندارند. و این بازی های با گرافیک بالا حداقل سیستم که نیاز دارند رم ۲ گیگابایت و گرافیک ۵۱۲ مگابایت است و اگر بخواهید بازی را بر روی ویندوز هفت اجرا کنید نیاز به رم بیشتری دارید. برای اجرای بهینه یک بازی کارت گرافیک و رم سیستم تأثیر مستقیم دارد.

بسیاری از کارت های گرافیک قابلیت Share یا اشتراک گذاری را دارند. به این صورت که مثلاً شما کارت گرافیک ۲۵۶ مگابایت دارید اما اگر شما رم به اندازه کافی داشته باشید ( به طور مثال ۳ گیگا بایت ) کارت گرافیک ۱ گیگابایت از رم سیستم را برای پردازش گرافیکی خود به اشتراک می برد.

حالا باید چکار کنیم که بتوانید بازی های با گرافیک بالا را بر روی رایانه های که سیستم قوی ندارند اجرا کنیم.

 

دانلود فایل تصویری آموزشی

تبدیل هارد دیسک به رم                    تبدیل فلش مموری به رم

Michael Jackson dance
چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, :: 11:24 :: نويسنده : Mesut

اگر در آفیس 2010 و یا 2007 با مشکل کلیک راست مواجه هستید و به محض کلیک راست (معمولاً برای Paste متن)، منوی آن سریعاً خودبخود بسته می شود،  مراحل زیر را دنبال کنید





تیک تمامی موارد در Add-Ins را بردارید



موفق باشید...

Michael Jackson dance
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 16:41 :: نويسنده : Mesut

بعد از ریلیز شدن نسخه نهایی ویندوز۸، بحث های زیادی درباره ویرایش های مختلف این ویندوز مطرح شد. نسخه Pro برای کابران خانگی به فروش میرسه و نسخه Enterprise توسط مایکروسافت به شرکت ها فروخته میشه. نسخه Enterprise دارای یه سری قابلیت بیشتر نسبت به نسخه Pro هست. البته این قابلیت ها ظاهراً به درد کاربران خانگی نمیخوره. ولی این حرف درست نیست چون...
نسخه Enterprise دارای برنامه Windows To Go هست.
(به نقل از موبایلستان)

Windows To Go چیست؟

یک قابلت در ویندوز ۸ انترپرایز می‌باشد که اجازه بوت شدن و اجرا کردن ویندوز ۸ انترپرایز را از طریق ذخیره سازهای یواس‌بی مانند فلش دیسک‌ها و هارد دیسک‌های اکسترنال را می‌دهد. ایجاد کننده‌ی ویندوز تو گو بوسیله سایر نسخه‌های ویندوز ۸ پشتیبانی نمی‌شود.

قابلیتی که میشه به سادگی ویندوز ۸ رو با تمامی برنامه ها و تنظیمات شخصی، همیشه همه جا، در محیط کار و در مسافرت به همراه داشت.


با این قابلیت شما میتونین ویندوز ۸ رو به همراه تمامی نرم افزارهای مورد نیاز، بر روی یک فلش مموری 32 گیگابایتی نصب کنین. بعدش میتونین با وصل کردن فلش مموری ای که ویندوز ۸ بر روی اون نصب شده به یک کامپیوتر با سیستم عامل قدیمی تر ویندوز، از ویندوز ۸ و برنامه های نصب شده توسط خودتون به همراه تنظیمات شخصی، بر روی اون کامپیوتر استفاده کنین. یعنی کامپیوتر شخصی شما همیشه توی جیب شماست.

 

جزییات فنی

ویندوز تو گو با اتصالات یواس‌بی ۲ و یواس‌بی ۳ سازگار است و از هر دو سفت‌افزار UEFI و بایوس پشتیبانی می‌کند. هنگامی که ویندوز تو گو برای اولین بار در یک کامپیوتر بوت می‌شود، درایورهای مربوط به آن کامپیوتر نصب می‌شود و نیازی به ری‌استارت ندارد و پس از بوت شدن، مستقیما وارد ویندوز ۸ می‌شود. (به نقل از ویکی پدیا)

Michael Jackson dance
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 18:32 :: نويسنده : Mesut

 

Download Windows 8 Enterprise Evaluation

 

Activation and Usage Guidelines

  • Plan ahead. Back up your files and settings before installing this evaluation and, if necessary, again prior to the 90-day expiration.
  • Upon installation, Windows will prompt you to activate. A product key is not required for this software. Unsure on how to activate? Visit our FAQ.
  • You must complete activation before August 15, 2013 to use this evaluation.
  • Once you activate, you have up to 90 days to use the software. You can track the amount of time you have left by referring to the “watermark” in the lower right corner of the Windows desktop.
  • If you fail to activate this evaluation after installation, or if your evaluation period expires, the desktop background will turn black, you will see a persistent desktop notification indicating that the system is not genuine, and the PC will shut down every hour.
  • Following the evaluation period, you will need to replace the operating system on your test computer and reinstall all your programs and data. It is not possible to upgrade the evaluation to a licensed working version of Windows 8 Enterprise. A clean installation is required.

System Requirements

:Windows 8 works on the same hardware that powers Windows 7

  • Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster
  • (RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit
  • (Hard disk space: 16 GB (32-bit) or 20 GB (64-bit
  • (Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver

 

Download the 32-bit (x86) version                  Download the 64-bit (x64) version

                           

 

Michael Jackson dance
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 18:18 :: نويسنده : Mesut

Free ebook: Introducing Windows 8

(An Overview for IT Professionals (Final Edition

               

:Topics include

• Performance, reliability, and security features

• Deployment options

• Windows Assessment and Deployment Kit

• Windows PowerShell™ 3.0 and Group Policy

• Managing and sideloading apps

• Internet Explorer® 10

• Virtualization, Client Hyper-V, and Microsoft Desktop Optimization Pack

Recovery features

 

Michael Jackson dance
پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : Mesut

اگر می خواهید امکانات مرورگر خود را در باز کردن صفحات اینترنتی بسنجید از لینک زیر استفاده کنید:

http://html5test.com


اگر می خواهید سرعت مرورگر خود را در باز کردن صفحات محاسبه کنید از لینک زیر استفاده کنید:

http://www.speed-battle.com


با استفاده از این دو پردازش می توانید مرورگر مناسب خود را انتخاب کنید.


حالا اگر می خواهید میزان بازدید از سایتی را بدانید کافی است آدرس آنرا پس از باز کردن لینک زیر در قسمت جستجو وارد کنید تا پس از انتخاب آن، آمار بازدید از آن سایت را ببینید.

http://www.alexa.com

Michael Jackson dance